fredag 7 maj 2010

VARNING FÖR LÅNG TEXT

hello darlings! nu är jag här igen, nu är jag redo att blogga igen. efter det att jag skrev mitt sista inlägg så han jag snabbt sminka mig, sen rusa till bussen (fick springa den sista biten!!!). tur nog var buss chafören snäll och väntade på mig. när jag kom fram till stan så tog jag något att äta - var rätt upptagen så jag hade inte hunnit att äta något innan, ingen frukost alltså. det fick bli en rätt onyttig lunch, hamburgare och strips på sibylla - gott var det allafall. efter det han jag med några affärer, han med att köpa mig ett par leggins - ett par gråa (ni får en bild sen) inne på gina, 20 kr bara (rea). efter det så gick jag nästan förbi ett stånd med jordgubbar, men han stanna tur nog, 20 kr för en ask. billigt va? efter mitt jordgubbs köp så vart det en runda inne på åhlens - hittade tyvärr inget, hade inte riktigt tid att gå runt och kolla heller. för pappa skulle komma och hämta mig vid fyra snåret. han bara med en affär efter åhlens, scorette blev det. älskar verkligen deras skor. tyvärr så är min plånbok rätt så tunn förtillfället så inget köp där heller. pappa ringde någon gång efter fyra (tror jag?) så vi åkte och köpte allting inför imorgon. jag ska ju bjuda på revbensspjäll- fyfan vad dyrt det ska vara, 4 kg för 200 kr?? tur nog har jag en snäll pappa som betalade allt. när jag kom hem var det bara att börja laga mat, det blev en god thai soppa - en kelda soppa som man köper färdig i affären, super god - den måste ni äta någon gång. i soppan hade jag också i köttfärs, blir lite mer mättande då. sen så var det min tur att diska, tur nog var det inte så mycket disk så det gick rätt fort. tur det, för klockan 20.00 började 2½ men på tv (nya avsnitt ju?) så det fick man inte missa. jag har alltså tittat på tv från 20.00 till 21.00.

för mycket att läsa kanske? bäst att sluta när man är på topp.

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar