tisdag 11 maj 2010

cambridge

hello. vet ni vad jag har börjat med? jo, cambridge. den dieten har ni väll hört talas om va? så från och med idag, så ska jag äta tre soppor per dag plus att jag ska dricka 3 liter vatten. jag vill att ni ska veta att jag verkigen behöver gå ner i vikt, jag behöver det här - för att må bättre!

nu pratar vi inte mer om det, jag ville mest bara berätta vad som händer i mitt liv för tillfället.

idag har jag ingeting särskilt för mig, jag ska bara försöka ta mig igenom dagen utan att äta något jag inte får, mot kvällen ska jag dock till min kusin och sitta barnvakt till hennes barn, tilde. men det tar vi då. ska försöka hålla bloggen igång under dagen, så jag kommer mest att blogga nu på förmiddagen. kanske att det kommer fler inlägg efter att jag har kommit hem, men det blir någon gång efter nio, så jag får se.

det var allt för tillfället, xo

1 kommentar:

  1. Lycka till med det. Hoppas det går bra för dig =)

    SvaraRadera