onsdag 19 maj 2010

my day

idag tittar solen synd nog inte fram, trist. brukar alltid bli så glad när solen är framme. istället är det mulet och allmänt tråkigt ute. inget väder man vill vara ute i direkt, perfekt för en promenad allafall, men inte mer. jag hoppas på fint väder imorgon istället eller till helgen då. så idag vet jag inte vad jag ska hitta på. har inge pengar att shoppa för heller, inte så mycket för att köpa något fint och dyrt. istället får jag vänta tills nästa vecka då jag får mina pengar. då ska det shoppas! kanske ska låta bli att shopa kläder, för jag kommer ju gå ner i vikt denna månad (kör cambridge) som kommer, då är det onödigt att köpa på mig mer kläder. ska vänta lite och sen köpa kläder tror jag. för snart kommer jag väll behöva det antar jag. vet ni hur mycket jag har gått ner på en vecka - jo, 4,1 kilo! tänka sig att kristin skulle klara av något sådant.. nu hoppas jag på ett lika bra resultat till nästa vecka. håller ni tummarna?



pic;mina

Det var allt just nu, puss


2 kommentarer: