lördag 29 maj 2010

my day

hej bloggen! för att vara lördag så har den här dagen varit rätt tråkig. vädret är inte heller det bästa så ute vill man inte heller vara. kanske det bästa vädret att gå ut och gå i, men jag orkar inte riktigt med det idag. egentligen borde jag ut och gå, jag har gått upp 0,7 kg sen jag började med kombinerad kur. hoppas det bara är något tillfälligt, får se till att prata med min konsulent nu på måndag - jag antar att jag måste ut och röra mig mer nu när jag äter mat också, men vi får väll se. jaja, orkar inte tänka på det just nu. hoppas bara att nästa vecka blir bättre.

vad ska ni göra idag/ikväll då? själv ska jag nog bara vara hemma, visst, inget är bestämt - men troligtvis blir det en till hemma kväll. inte för att jag klarar direkt. jag tycker faktiskt det är skönt att vara hemma och göra något med familjen. fast jag gillar att göra annat också, jag är helt enkelt en hemma människa bara. nää. slutpratat om det. ikväll ska allafall jag grilla, fläskfilé, potatissallad och en sallad till det - låter inte det gott då? jag äääälskar verkligen att grilla, finns inget bättre sätt att tillaga sin mat. sen får jag inte glömma att nämna färskpotatis, fan vad det är gott - tycker ni inte? dessutom slipper man ju skala potatisen, hehe :) ja jag är lat..

ha en bra dag nu! det ska jag ha allafall - inget ska hindra mig!

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar