måndag 31 maj 2010

my day

hej bloggen! nu har jag äntligen tillgång till en dator, har varit på stan idag så därför har jag inte kunnat blogga. när jag var på stan så svängde jag förbi min konsulent (min cambridge konsulent) och vägde mig, konstigt nog hade jag bara gått ner 0,3 kg - knappt någonting, fast allafall något. får tänka på istället, jag gick ju inte upp något i vikt så det är ju en bonus.

imorgon blir det nog inte heller så mycket uppdateringar, ska och klippa mig vid kvart i ett och efter det har jag några ärenden på stan. när jag kommer hem igen är det nog dags att laga mat, det kommer ta sin lilla tid det med. jag kommer allafall uppdatera men det blir nog på kvällen bara! eller så kanske jag hinner med att skriva ett inlägg innan jag åker in till stan.. får helt enkelt se hur det blir!

vad har ni gjort idag då?

1 kommentar: