måndag 10 maj 2010

my day

hej på er!

kanske lite sent för mitt första inlägg, men jag har haft annat för mig på morgonen. men nu är jag här allafall. fast snart måste jag åka in till stan för att skriva på ett papper, ibland är det verkligen inte så kul att bo där jag bor. det är alltid långt till allting viktigt. börjar bli rätt trött på detta. vad ska man göra? det är bara bita ihop och se glad ut - och tänka, jag ska inte bo här i hela mitt liv. det orkar jag helt enkelt inte med. jag flyttar nog till en stor stad utifall jag inte får något jobb snart. det ända jag vill just nu är att få ett jobb och flytta hemmifrån. känns inte ok att stanna hemma så här, jag vill inte framstå som lat. jag vill ha ett jobb och tjäna egna pengar, jag vill inte gå hemma, shoppa och festa. det går inte livit ut på tycker jag. nu tänker jag på vissa bloggare. hur orkar ni gå hemma och inte göra ett dugg? jag förstår inte riktigt grejen...

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar