onsdag 12 maj 2010

take it easy

hej på er!

den här veckan har jag inte så mycket för mig alls, vilket kan tyckas vara tråkigt för vissa. men för mig är det rätt så skönt. jag gillar när det är tyst omkring mig, givetvis så gillar jag att vara med mina vänner också. ibland händer det bara att jag har mindre saker att göra.

om ungefär en timme hade jag tänkt gå ut och gå en sväng, vädret är helt okej, inte för varmt eller för kallt - så det passar mig perfekt. det ska faktiskt bli skönt att komma ut och gå, det var så länge sen jag var ute och gick. ska faktiskt försöka komma ut varje dag och gå, kanske tar mig en cykel tur någon dag också. sommaren är ju en perfekt tid till att vara ute, så som vädret är nu passar mig perfekt.

får se när nästa inlägg blir av, men det kommer allafall!
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar