fredag 14 maj 2010

FREDAG

idag är det fredag... öh. ja, det var väll allt. ingenting intressant kommer hända idag ändå så. ensam kommer jag vara hela helgen (eller tills på lördag allafall). just nu tittar jag på ellen, nu sjunger en kille som ellen har "upptäckt", han är hur bra som helst, han och hans gitarr, lalala..

efter ellen vet jag inte vad jag ska hitta på, ska försöka updatera bloggen då. sen vet jag inte vad jag ska hitta på - det visar sig väll, det brukar bli som det blir. jag lever bara för stunden just nu.

hur går det med cambridge då? jo jag har faktiskt klarat av de här dagarna rätt bra, och jag har gått ner i vikt också - fyra kilo visar vågen!! det har jag gått ner sen i måndags. det verkar fungera som det ska alltså, tänka sig, det hade jag aldrig trott faktiskt. på måndag har det gått en vecka, hoppas jag klarar av denna vecka, för ärligt talat så har det varit svårt.

nej, nu ska jag fortsätta titta på ellen, hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar