fredag 7 maj 2010

BUSY GIRL

om cirka en timme ska jag sätta mig på en buss som går in till stan, ska nämligen möta upp min pappa för att handla lite mat tills imorgon. jag och en vän till mig ska äta lite gott (och dricka gott) och sen blir det ut och festa på en klubb som heter etage. jag antar att jag inte kommer kunna blogga på några timmar fram över. efter att jag har kommit hem så ska jag laga mat, sen ska jag diska och sen blir det lite roligt på tv som jag inte vill missa. men jag kommer allafall blogga mer idag, men jag vet inte när. det kommer bli lika imorgon också - på förmiddagen ska jag på en marknad, sen snabbt hem - göra i ordning maten, sen kommer min kompis - så då kommer jag ju inte blogga något. men så är det ibland. återkommer på söndag istället! bakis eller ej, jag ska blogga!

xo

1 kommentar: