lördag 15 maj 2010

my day

just nu sitter jag och tittar på filmen dante's peak - har ni sett den förut? allafall, den handlar om ett vulkanbrott, en vulkan får ett utbrott och ja.. dem vet först inte om vulkanen ska få något utbrott, men tillsist får den det. ja, det är nog bäst att se filmen istället. är inte så bra på formulera mig. om ni är ett stort fan av pierce brosnan rekomenderar jag dig denna film.

den här dagen kan vi säga har varit sådär. inget alls har hänt, typ. jag har mest varit hemma och inte gjort någonting, tråkigt, jag vet! vissa lördagar blir så bara. man behöver inte ha roligt hela tiden. istället har jag fördrivet tiden med att blogga, tittat på tv, varit ute i det fina vädret och ja.. tittat lite mer på tv.. haha, vilket liv man har alltså. om man ändå vore någon annan stanns just nu, new york skulle inte sitta helt fel. älskar verkligen den staden, den är helt enkelt perfekt - allt jag vill ha! verkligen allt!

får allt hoppas att nästa vecka blir mer intressant, notera att jag skrev hoppas, för man vet aldrig med mig. ibland kan det hända hur mycket som helst, och ibland mindre.

nej nu ska jag titta färdigt på filmen, hörs imon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar