måndag 19 april 2010

småbloggare

HEJ PÅ ER!
nu är jag vaken och med lust till att blogga - vad bra va? det tycker allafall jag. idag har jag ingenting att göra alls, kan tyckas låta lite tråkigt men ibland är det bara skönt tycker jag. för denna vecka har jag besämt mig för ska vara en "söka-jobb-vecka". men att det ska vara så svårt för mig att hitta något, alla arbetsgivare söker erfarenhet, jag som inte har någon erfarenhet vet inte alls hur jag ska gå vidare med mitt sökandet. att jag tog studenten under den såkallade kris vi har i världen gjorde det ju inte bättre heller. jag får nog se till att verkligen ligga på nu. sommaren kommer snart, så det är väll dags att söka sommarjobb?

ja, just det - idag när jag läste tidningen (dala-demokraten) så läste jag en artikel om tre tjejer som hade ordnat en såkallad bloggträff för småbloggare - är det inte en bra idé? att småbloggare istället för storbloggare träffas och har det kul. varför har det inte funnits sånna träffar förut, skäms på er!? så ett stort plus till dessa tjejer som ordnade denna fest, nu får vi se om den här trenden (ja jag tror det kan bli en trend) kommer sprida sig runt om i landet. tror inte ni det också?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar