torsdag 29 april 2010

AVATAR

hej på er!

det har inte blivit så mycket bloggning idag heller, jag har varit upptagen. just nu har jag inte så stor lust att blogga heller, är alldeles för trött för det. imorgon är det fredag också, och valborg - det får vi inte glömma. jag antar dock att jag kommer blogga mer imorgon ändå. har faktiskt inga planer på vad jag ska göra ändå så, men man vet aldrig. om jag blir hemma, blir det nog att jag tittar på en film jag nyss har köpt - avatar kom jag ut igår (28:e april). har inte sett den förut så den ska bli kul att se, den har ju fått så bra kritik! ni som har sett den, tyckte ni den var bra?

vi får höras imorgon istället, med fler inlägg än idag kan jag lova!

xo

1 kommentar:

  1. Jag och min sambo såg den på bio först och direkt när den kom ut hängde vi på låset som två små barn.

    SvaraRadera