lördag 10 april 2010

läs

Hej!

att det kan vara så omöjligt ibland att komma på något intressant att skriva om. när man börjar skriva om vädret, kan man börja undra vad som är felet.. vem försöker få ihop en text om vädret egentligen, det är allafall ingenting jag vill skriva om..! det kommer inte upp något i mitt huvud att skriva om, det är blankt där uppe. kan man säga att jag har fått bloggtorka?? hehe... :) skrivtorka är det nog om man ska vara precis. vilket helvete va? en bloggare kan inte ha skrivtorka, det fungerar inte så.

jag undrar om detta går att fixa, alltså kommer jag att börja skriva igen som det var förut - förut skrev jag utan förhinder. det tog inte lång tid att skriva ett inlägg som jag dessutom var nöjd över. nu förtiden skriver jag texter som är sisådär inget att skryta om direkt.

jag vet att det inte är roligt att sitta och läsa texter utan menig. typ, hej idag har jag gjort si och så, hejdå! förut försökte jag allafall skriva något mer, som kanske får texten lite mer intressant. precis så vill jag ha det, det kanske inte alltid blir så bra, vilket får mig att känna mig lite ledsen faktiskt, eller mest frustrerad.

nej nu orkar jag inte tjata om det längre. x

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar