lördag 3 april 2010

my day

hejsan sötisar!


det känns som har gjort någonting varje dag i några dagar nu, det är nog enda anledning till varför jag inte har bloggat så mycket faktiskt. det blir lätt att man inte hinner med bloggen. vad har hänt idag då? ja jag följde med min mamma in på stan och shoppade lite - alldeles ensam, *tyck synd om mig*.


först var jag inne på village - bästa butiken någonsin! där köpte jag lite fina grejer tills jag flyttar hemifrån, för mitt presentkort. hade lovat min pappa att köpa öl jäst - vart fan kan man köpa det någonstans, finns ju bara som piller och vi skulle pulver form (till ett pizza recept)? självklart hittade jag inget, så det fick vara - så vi fick lov att använda vanlig jäst till vår pizza!!!=) annars så han jag med några till affärer också, gick en snabb vända inne på gina tricot - försökte leta på någon fin vårjacka, men nej,nej, självklart hittade man inget.


sista butiken jag han med innan min buss kom var gamestop - köpte sims 3, så nu när vår nya dator kommer på onsdag, så det första jag gör, är att installera spelet och spela. som jag har längtat efter detta spel!!


så där, där har ni min dag. vad har ni själv gjort idag. förresten har påskharen kommit till er då? =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar