söndag 18 april 2010

förstörd dag

hej bloggen!

jag som trodde att den här dagen skulle vara hur mysig som helst, jag skulle gå upp i någorlunda tid, äta frukost, ta en cykeltur nere på byn och ja bara mysa.. självfallet blev det inte så, inte på långa vägar. allting började väll med att jag inte somnade förens efter fyra tror jag. så istället för att gå upp tidigt som jag hade tänkt mig så sov jag till halv tolv någon gång - skäms!! efter det orkade jag inte alls ut och cykla, kände mig alldeles för trött - har ju knappt sovit något! istället för cykelturen fick det bli att jag badade i badkaret. ytterst skönt.. men saken är den att klockan är två och jag har inte gjort ett skit. hatar verkligen sådana här dagar, jag vill ju att det ska hända något.. ska allafall ut och övingsköra med min pappa sen, får väll hoppas att det går bra denna gång!

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar