tisdag 13 april 2010

min förklaring

jag skäms otroligt mycket just nu... jag är verkligen sämst på att hålla bloggen i liv - det blir aldrig av att jag bloggar nu förtiden ju, det kommer alltid något i vägen. just nu spelar jag sims 3 för det mesta (blir lätt så när man just har installerat spelet, man blir beroende). annars brukar jag vara upptagen med sökandet efter ett jobb (just nu söker jag sommarjobb, så vet ni några jobb i dalarna inom restaurang branschen, så skriv en kommenter så hör jag av mig), vilket jag tycker har varit väldigt svårt just nu. det finns ju inga jobb! och de jobb som finns är en väldigt liten chans att man ska få, alltså jag var ju på en intervju för mcdonalds förra veckan - gissa vad som hände? jag fick inte jobbet, eller rättare sagt jag fick inte komma på en andra intervju!
imorgon ska jag faktiskt på en till intervju, men som allting är just nu så vet jag inte alls hur detta kommer att gå. för jag vill vääääldigt gärna ha ett jobb just nu, jag orkar verkligen inte sitta hemma mer. det gör mig lite deprimerad faktiskt. så önska mig lycka till, håll tummarna - det behöver jag!:)

god natt alla, sov sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar