fredag 30 april 2010

hemma är alltid bäst

hej bloggen!

herregud vilken natt jag har haft alltså, jag tror jag somnade någon gång efter fyra, så man kan lugnt säga att jag inte är så pigg idag. därför har jag tänkt att jag nog bara ska vara hemma idag - är alldeles för trött för att göra någonting överhuvudtaget. vilken valborg alltså... nej jag får ta igen det nästa vecka. då ska jag faktiskt ut med en kompis. blir nog lite god mat och sen utgång. den helgen är det också en marknad (som heter rättviksmarknad) som man ska gå på. älskar verkligen den marknaden, den är mysig helt enkelt, och vet ni ? jag köper alltid filmer när jag är där, 12 styckna för 400 kr (BILLIGT VA?). hoppas jag hittar tolv nya filmer den här gången!

vad ska ni göra idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar