tisdag 6 april 2010

my day

Hej på er!

har ni tänkt på att de flesta inlägg jag har skrivit på sistone har varit full med ursäkter. jag menar, full av "varför jag inte har bloggat" inlägg, detta inlägg är ett sådant till exempel. det kanske börjar bli lite tröttsamt, eller hur? jag tycker allafall det, måste fan ta tag i mig själv och börja blogga ordentligt. fast imorgon vet jag inte hur det blir med bloggningen, vi får nämligen hem vår sprillans nya dator då, så jag måste vara hemma och tja vänta tills vår dator kommer. då vet jag inte om jag hinner med bloggen.. typ. eller ja, vi får väll se! på torsdag har jag inte så mycket för mig (vad jag vet nu iaf), då ska jag hinna blogga tror jag. påminner ni mig allafall? på fredag är jag åter upptagen med annat, ska in till stan på möte och sen blir det nog lite shopping. jag vet alltså inte när jag kommer hem alltså. vi får väll se, ska laga mat då och det tar ju alltid sin lilla tid. det brukar oftast bli så, men ibland brukar det vara rätt lätt mat att tillaga - tror det blir soppa på fredag, det kommer nog gå rätt fort att göra i ordning hoppas jag!

just det, idag var jag på en jobbintervju för mcdonalds (ja jag har sökt detta jobb, en bra början - ok?!) och det gick faktiskt rätt bra, över förväntan faktiskt, var inte lika nervös som jag var förra gången jag var på intervju där. hoppas bara att denna intervju leder till en andra, håll tummarna åt mig - please?

nej, nu är det jag som går och läser en bok - hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar