söndag 4 juli 2010

WHY

heej!

idag har dem vi har haft besök av åkt hem så nu är vi ensamma igen, det är väldigt tyst kan man säga, lite tråkigt är det ju att de har åkt hem. istället har jag mer tid att blogga, vilken tur va?

igår skrev jag ingenting alls men som vanligt nu på sistone har jag inte haft tid med bloggen. inte för att det hända något särskilt igår, vi var väll och handlade, annars så var vi mest hemma och slappade. fast jag var rätt mycket med tilde (min kusins barn) under dagen så där har ni nog problemet. inte för att tilde är ett problem, det är därför jag inte har vilja blogga. tilde är alltid så rolig att vara med.

tänkte lägga upp några bilder men det går inte bra. så får fixa de där bilderna när jag kommer hem istället. jag som har så fina bilder att visa er. har en film från min mobil från turen vi gjorde ute på havet (vi var på en båt och åkte runt i skärgården).

det var allt för tillfället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar