måndag 5 juli 2010

KRISTINS DAY

heej!

hur mår ni då? själv mår jag bra, dock så har jag börjat flagna i ansikten en del så det är lite irreterande. allfallfall, idag så har jag spenderat min dag (eller halva då) med min familj på köpcentrumet Torp - det ligger i uddevalla. där var vi i några timmar. jag köpte ett par söta citrongula "mini" shorts, ett par rosa bikinitrosor, en t-shirt och två par tidningar (cosmopolitan och CHICK). när jag kom hem igen så låg jag mest och vilade och läste ur CHICK. efter det har jag bara tittat på tv, inget särskilt alltså.

vet ni? imorgon är det dags, då ska jag nämligen åka och färga håret - som har jag längtat efter det! tror jag ska slinga det ljusare, eller blondare allafall. jag hoppas att det kommer att bli ett bra resultat, annars blir jag ledsen :( håller ni tummarna åt mig?

det var allt för tillfället, puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar