onsdag 14 juli 2010

VILKEN DAG ALLTSÅ!

hej på er!

igår kunde jag inte blogga överhuvudtaget, väldigt trist om ni skulle fråga mig. det var bara det att vädret inte var det bästa igår, från det jag kom hem tills jag skulle gå och lägga mig så åska det från och till. jag stängde av Internet utifall blixten skulle slå ner. det skulle ju inte vara så kul om blixten slog ner i bredbandet, eller hur då?

allafall, igår var jag och jobbade, kommer ni ihåg? det gick väldigt bra för mig, jag hade det roligt - så nu hoppas jag att jag kommer att få jobba mer där. men det finns en nackdel med det där stället, det ligger lite "utanför". alltså för att jag ska komma dit måste jag gå ca 20 minuter, det går inga bussar dit ut. nu tycker ni säkert jag låter lat men det är inte alls så roligt att gå de där 20 minuterna när man är trött, dessutom är det inte roligt om termometern står på 30 grader. ni förstår säkert vad jag menar med det här.

vet ni vad som hände när jag skulle hem igår? jo, det började ryka från bussen (det luktade bränt också), så det var bara att gå av bussen och vänta med en ny buss. man kan lugnt säga att dagen igår var den bästa och den sämsta dagen samtidigt. vilka problem alltså :)

det var allt för tillfället
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar