tisdag 6 juli 2010

KRISTINS DAY

heej på er!

sätter mig och blogger när datorn ändå är ledig. vad har hänt idag då? jo, jag varit och slingat håret. resultatet får ni när jag har fått tag i en ordentlig dator + kamera har endast denna sega laptop och camen på datorn - ingen hög kvalitet direkt. allafall, resultat vart jättebra, jag är hur nöjd som helst - det blev precis som jag hade tänkt mig faktiskt. billigt är det också, jag betalade 400 kr för mina slingor vet inte om man kan få det billigare någon annan stans.. så åker ni förbi hamburgsund (västkusten) så stanna till hos dem, frisörfixarna heter stället.

annars så har jag inte gjort så mycket, jag har hunnit med att läsa lite och tittat på tv. en perfekt slapp dag kan man säga. imorgon vet jag inte vad som kommer att hända, det visar sig alltid, men jag har inget bestämt.

om 5 dagar åker jag hem, har börjat längta hem nu. saknar att kunna gå på en riktigt toalett (här går vi på dass!!) och en riktig dusch (här duschar vi utomhus). sen kan jag inte heller låta bli att sakna min säng, den jag sover i nu är inte alls särskilt skön - för hård är den!
jag kommer att åka hem ensam, har några ärenden jag måste göra hemma (som inte kan vänta) - men inte är jag ledsen för det, tänka sig - jag ska vara hemma ensam i en vecka. rena drömmen! det är alltid skönt att vara ensam hemma tycker jag, jag menar, då kan man göra precis hur man vill. äta när (och hur) man vill - dvs man behöver inte äta när resten av familjen vill. fast missförstå mig inte nu, jag kommer sakna min familj. det är bara det att ibland behöver man lite ensamtid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar