måndag 12 juli 2010

HEMMA IGEN!

HEJ PÅ ER!

nu är jag äntligen hemma (kom hem igår vid 22.00) och det betyder att jag har kommit hem till en ordentlig dator, en dator som det inte tar flera sekunder(minuter ibland) att ta sig från en sida till en annan. facebook har jag inte brytt mig i alls. den sidan har varit extrem seg.
allfall nu är jag tillbaka med mera uppdateringar, men idag blir det lite si och så med det. har några ärenden på stan jag måste få gjort idag. känns lite stressigt nu. först ska jag till arbetesförmedlingen och få ett papper påskrivet. efter det ska jag på en intervju på ett café med namnet slussvaktarn (jag ber till gud att jag hittar dit) . jag hoppas innerligt att jag kommer att få jobba hos dem, för jag behöver verkligen få ett jobb nu. annars blir jag galen tillslut! när intervjun är klar hade jag tänkt ta mig till min konsulent (på cambridge) och väga mig, har inte varit där på två veckor. sen ska jag hinna handla mat inför veckan, men kruxet är att jag inte har skrivit någon matlista och min buss går om en timme. neej nu hinner jag verkligen inte sitta här och snacka med er.

hör av mig mer när jag har kommit hem.xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar