torsdag 15 juli 2010

my day

hej på er!

idag han jag med en sväng in på stan. egentligen tittade jag inte på något särskilt, jag tänkte mest kolla om det fanns något att köpa. visst hittade jag något att köpa också, med mig hem kom jag med två par skor från scorette för under 500 kr - halva priset var det! känner mig verkligen nöjd över köpet. det var två skor som jag har kollat på förut utan att ha köpt, men nu slog jag till när det var ett så bra pris på både skorna. inne på åhlens hittade jag en söt bikini topp som också var på rean, 79 kr kostade den - så jag kom undan rätt bra där.

det vart en kort sväng på stan, åkte in vid tre och kom hem efter sex. hade inte så stor lust att shoppa.. konstigt det där. åker nog in någon annan dag istället, för den här dagen har inte varit särskilt bra ändå (förutom shoppingen då).

vad har ni gjort idag då?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar