onsdag 31 mars 2010

my day

vad har hänt idag som har förhindrat mig att blogga? ja, det undrar jag också.. det har ju funnit tid till det. har endast varit på stan på förmiddagen - möte + lite shopping. så det kan jag inte skylla på. hmm... ja ni, bloggen har väl helt enkelt glömts bort, ibland blir det så helt enkelt. tråkigt nog.. skäms ju nästan lite, vad är det här för blogg egentligen =(

vet inte hur det blir med bloggnigen imorgon heller, ska till stan då också - glömde helt bort att köpa en present till min kusinbarn som fyller år på fredag idag. jag måste ju köpa något så.. hoppas jag hittar något fint bara. lite stressande att vara ute i sista sekund bara, för jag är verkligen ingen sån människa.

ni får helt enkelt nöja er med detta inlägg för ikväll, har annat för mig vid nio snåret.

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar