söndag 7 mars 2010

my day

Hej mina kära läsare!

ni får ursäkta min frånvaro idag, det har bara stått annat på schemat idag. kanske inget viktigt, men upptagen har jag ändå varit.

jag har sett till att träna (bäst att passa på när man har tid över), och det märks att jag har tränat - kan knappt gå upp/ner för en trappa utan att mina ben viker sig, haha hur lyckas man egentligen? men så är fallet. sen så har jag läst lite också, Elsas mode - hur bra som helst ju! det var verkligen tur att jag hittade den nu på rean, annars skulle jag nog inte ha köpt den, tur att den fanns på rean va? för Elsas mode är faktiskt min nya favorit bok (tätt följt utav Harry potter böckerna kanske bara).

har också hunnit med att titta lite på Vasaloppet, fast jag var ju inte öppe och tittade när tävlingen började, aldrig att jag går upp klockan halv åtta för en skid tävling - hur mycket jag än gillar att kolla. men grattis till görgen brink allafall, första vinsten!!

så där, där har ni min dag, kanske inte den glamuröraste dagen i mitt liv, det är ju trott allt bara söndag och det kan jag ju väll överleva ;)

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar