torsdag 25 mars 2010

my day

Hej kära läsare!

idag har jag inte hunnit med bloggen heller, det har dock sina anledningar - som vanligt!
vad har jag gjort då? jo jag har varit på stan under dagen, kom hem med två nästan fulla kassar!! jag var också en tripp inne på systemet - min första gång, så nu har jag tappat den oskulden. hade först lite svårt att hitta vad allt fanns då stället är rätt stort men allt eftersom så hittade jag det jag ville ha. fick med mig hem lite rosévin och en cider, inte så mycket, ska till systemet imorgon också och köpa lite mer vin till mitt kalas som är på lördag. då följer min pappa med, för jag måste nog erkänna att jag inte riktigt vet vad jag ska köpa. vad passar egentligen till köttfärs&broccoli paj? kanske man kan fråga eller något..

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar