fredag 19 mars 2010

my day

jag är otroligt trött just, därför fick man ju lov att sätta på lite musik - det tricket funckar, för då vill jag alltid sjunga med och ibland så kan jag till och med dansa. haha, det trodde ni inte va? men sån är jag! =) just nu lyssnar jag på john mayer, love him! lalalala..

vad händer idag då? jo jag tänkte åka en sväng in på stan och ja gå lite och göra ingenting, fönstershoppa typ. juste, gissa vilken film som kommer ut på dvd nu på lördag då???? den ska allafall jag ha, ska nog önska den i present - jag fyller alltså år den 24:e - på onsdag. då ni blir jag 20 år, det första jag gör är nog att gå rakt in på systemet och köpa något, haha :) nää, men dit ska jag allafall någon dag - ska ha en fest på lördagen efter att jag har fyllt år.


oj måste rusa
xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar