tisdag 9 mars 2010

my day

Hej!

åter igen, ni får ursäkta min frånvaro - ibland är det helt enkelt inte lätt att blogga, ännu svårare blir det när man har en sjuk syster hemma som tar över dator hela dagen! riktigt irreterande faktiskt! nu är jag allafall här, redo för att blogga igen.

annars så har jag inte gjort så mycket idag, tagit det lugnt och inte försökt anstränga mig så mycket - min träningsvärk tar fan död på mig snart! usch, hatar verkligen träningsverk. imorgon dock måste jag ta mig utan för dörren, måste till stan och få ett papper påskrivet, så jag har ingen aning om jag kommer hinna blogga något under den tiden. har inte tillgång till någon dator. får väll ta tag i bloggen sen när jag kommer hem istället, låter inte det bra det med?? får se bara när jag kommer hem, förhoppnignsvis inte särskilt sent - men ändå, det kommer ju inte bli så mycket bloggande imorgon heller!!! vilket jag hatar!

jaja..

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar