torsdag 11 mars 2010

HAPPY BIRTHDAY DADDY!

Hej!

det blev visst inte så mycket bloggande för mig igår - jag trodde att det skulle bli mer såklart, men något kom ivägen ändå! typiskt mig!

idag händer det inte så mycket mer än att min pappa fyller år idag, han blir hela 51 år! så grattis till honom. antagligen kommer vi fira honom när han kommer hem från jobbet idag - ni vet, han ska få sina presenter och så (fast jag gav en till honom imorse, snällt va?). egentligen brukar vi ha som tradition att man ska få sina presenter vid sin säng, vi brukar till och med sjunga - men eftersom pappa går upp 20 i 5 på vardagar så kände vi att det inte var värt det, aldrig att jag går upp så tidigt för några presenter. pappa höll väll med att det var bäst att han fick sina presenter när han kom hem istället. tur det, annars vet jag inte hur det skulle ha gått.. kanske inte riktigt hinner med bloggen, eller jag vet inte hur det kommer bli - men det visar sig väll!

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar