söndag 21 mars 2010

my day

ibland fattar jag inte vad jag håller på med, min uppdatering är ju rent ut sagt usel nu förtiden - som igår, så bloggade jag ju på bra - men idag är det tvärtom, första inlägget för idag blir liksom nu.. knepigt, jo jag vet! äh. det får bli som det blir, får alltid hoppas att ni förstår min situation ändå. fattar ni?

aja, vad har hänt idag då? inget särskilt för min del allafall, bara massa fläng fram och tillbaka. bland annat har jag gjort en gryta (fläskfilé!!!!!) till min kära mormor, jo jag vet jag är så snäll:), jag har hunnit med att se på skidtävlingarna i Falun och skidskytte tävlingar i Norge - ibland är man effektiv =) det kanske inte har hänt överdrivet mycket för att förklara min dåliga bloggning. tiden rusande iväg, det känns nästan som klockan blev halv sex på några sekunder - hahaha lite komiskt nästan, typ? nä...

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar