lördag 26 juni 2010

MY MIDSUMMER DAY

HEJ!

då är det dagen efter... hade ni det roligt igår eller? själv hade jag det roligt, maten var suverän, sällskapet med. jag tog det lugnt igår faktiskt, drack bara någon cider och smuttade på ett glas vin sen vart det inte mer. ändå så mådde jag inte så bra imorse när jag vaknade, kände mig lite illamående faktiskt. fast nu är det allafall bättre, kan tänka mig att anledningen var att jag åt för mycket. för det kan inte vara alkoholen allafall, det vet jag säkert.

jag funder om jag ska lägga upp några bilder från midsommar, men jag vet inte om jag vågar. pinsama bilder eller vad tror ni? har inte heller någon bra bild på min outfit, jag hade på mig min klänning som jag visade er i torsdag (den fråna gina tricot?) och ett par gladiatorsandaler, rätt simpel outfit - jag tyckte det var snyggt, huvudsaken det.

, hur mår ni idag då?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar