tisdag 22 juni 2010

MIDSOMMAR

hej på er! snart är det midsommar igen, jag gillar verkligen midsommar, det finns inget bättre tillfälle att samla nära och kära och ha det roligt. sen får man inte heller glömma maten, till midsommar ska man äta färskpotatis (ett måste enligt mig) sen brukar vi grilla något till det. enkelt men gott!

min familj brukar fira midsommar hos min kusin (och hennes sambo+barn), det är alltid lika kul när vi är där. vi brukar sitta utomhus vid deras altan - om vädret vill tillåta det vill säga. festen brukar hålla i sig in på små timmarna, men det tycker jag bara är kul. fast direkt efter midsommar, på måndagen rättare sagt, åker jag på semester - till västkusten, heestrand. då kanske det bli sämre bloggning, det är ju trots allt min semester vi talar om. jag kommer allafall att blogga men det kommer bli färre inlägg.

vad ska ni göra på midsommar?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar