tisdag 29 juni 2010

my day

hej!

ny dag, nya andetag.. idag blir officiellt min första semesterdag. vad har hänt då? jo jag har tagit det väääldigt lugnt, ingenting har hänt kan man säga. fast jag var ju en sväng till affären med familjen - när vi var där så gick jag och min syster till frisören och beställa varsin färgtid- så nästa tisdag ska jag och julia och åka slinga håret. tror jag ska slinga det lite ljusare, nästan så det blir blont kan man säga men ändå inte blont.

idag har vädret varit lika fint som igår, det är väldigt varmt och kvavt så jag misstänker att det kommer åska senare ikväll.. hatar verkligen när det är åska i luften :(

senare ikväll så ska jag nog laga mat, sen vet jag inte vad som kommer att hända, det blir nog inget särskilt allafall.

vad har ni gjort idag? har ni fått semester än?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar