måndag 28 juni 2010

ÄNTLIGEN!

hej på er!

gissa vad jag är just nu? JO, jag är i västkusten på mitt landställe som ligger i Heestrand. resan dit gick på ungefär 7 timmar, kanske lite längre, kommer inte riktigt ihåg. vi åkte halv åtta imorse och var framme vid halv tre någon gång (tror jag). när vi kom fram så packade vi upp all packning, sen så åkte vi och handlade lite inför kvällen. det är inte förens nu jag har hunnit blogga. visste inte ens om internet skulle fungera här i Heestrand, för vissa mobiler fungerar inte så bra här (har mobilt bredband).

vädret är allafall jätte bra här, solen skiner och det är hur varmt som helst. den ända nackdelen är väll gräset, det är hur långt som helst!!

nu måste jag gå en stund, uppdaterar mer sen. imorgon hade jag tänkt ta lite bilder runt omkring här så ni får se hur det ser ut. tror faktiskt inte jag har visat er några bilder på mitt landställe än.

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar