lördag 6 mars 2010

god dag sverige!

hej på er!

nu är jag pigg och glad igen, kan ju inte säga att jag var särskilt glad igår - trött som fan var man ju också! vad hände igår kväll då? - jo jag såg på luftslottet som sprängdes, filmen var ju hur bra som helst!! har ni sett den, vad tyckte ni om filmen??

annars så hände inte så mycket, jag tog det bara lugnt och myste en hel del. läste lite han jag göra också. ja trots att jag var så trött igår kväll så orkade jag ändå läsa lite. vad läste jag då? harry potter såklart! världens bästa böcker! synd att alla böcker har kommit ut, för nu har man inte något att se fram emot när det gäller böcker.. istället så läser jag om böckerna då och då. just nu är jag inne på den femte boken.. fasen vad den boken är tjock - över tusen sidor om jag minns det rätt. har ni någonsin läst ut en sån tjock bok??

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar