söndag 28 februari 2010

hello

hej!

har inte kunnat bloggat förens nu, för så går det när man måste dela en laptop med min syster och mamma (min pappa sitter aldrig vid laptopen). rätt irreterande faktiskt, för vanligtvis har vi två datorer, men nu när den ena är sönder så måste vi sammsas - vilket jag inte riktigt vill! funderar faktiskt på att köpa mig en egen laptop, fast jag tror det inte blir något förens jag skaffar mig ett jobb. just nu har jag inget jobb alls :( men förhoppningsvis kommer jag få jobba som vikarie för alla tillagningskök där jag bor. för er som inte vet så har jag gått hotell och restaurang utbildningen (tog studenten sommaren 2009), alltså jag söker jobb som kock etc.

jag antar att den här dagen kommer vara full av updatering, yes!!

xo

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar